مرکز پیام کوتاه

  مرکز پیام کوتاه گاما نماینده رسمی اپراتور های پیام کوتاه با استفاده از بستر های ارتباطی و شماره های مجازی 3000و 1000و2000 و 9000و 5000 ،021،026، 021000 و ارسال پیام با نام تجاری همواره جهت کسب رضایت مشتریان سعی می کند خدمات و امکانات خود را با  بهترین کیفیت و متناسب با نیاز متقاضیان عرضه نماید     .

• در سامانه تبلیغات صوتی با چه شماره ای پیام ها ارسال میشود

سیستم تماس صوتی مجهز به 6 سرور از پیش شماره های تلفن تهران ، مشهد و قم میباشد . شماره ها به صورت عمومی روی همه پنل ها فعال است و نیازی به خرید شماره اختصاصی وجود ندارد . شما میتوانید سرور شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید سیستم به صورت رندم از شماره های مختلف پیام ها را ارسال خواهد کرد

تل آوا هزاران خط تلفن دارد که بین همه کاربرانش مشترک است و کسی خط تلفن ویژه و اختصاصی ندارد. بنابر این هربار که پیامک صوتی ارسال می‌کنید، شماره یکی از هزاران خطوط ثابت زمانک بر روی دستگاه طرف مقابل نشان داده می‌شود. اگر نیاز به یک شماره اختصاصی و دائمی برای اطلاع رسانی و تبلیغات کارهایتان نیاز دارید، پیشنهاد ما استفاده از دستگاه «پیامک صوتی» است.

این دستگاه دیگر نیازی به اینترنت ندارد و مستقیما به خط تلفن ثابت شما متصل می‌شود و کار ارسال پیامک‌های صوتی را آغاز می‌کند. با خرید دستگاه پیام صوتی دیگر احتیاجی به شارژ ریالی صفحه کاربری‌تان نیست و هزینه ارسال‌های آن روی قبض تلفن ثابت شما مثل همه تماس‌هایتان محاسبه می‌شود.

 

 

 

سفارش آنلاین و دریافت پنل

خرید آنلاین پنل اس ام اسپنل اس ام اس مورد نظر خود را انتخاب کرده اید؟  |